lördag

hola amigos,
Jag orkade inte skriva igår så sammanfattar det lite nu ist :)
Igår efter skolan så åkte jag, Sofia och Sandra till forum och shoppade lite för att sedan följa med Sofia till skolan igen för hon skulle ha utvecklingssamtal. Jag och Sandra väntade på henne, sedan när hon var klar så åkte vi hem till henne(Sofia) och tittade på The Vampire Diaries.När vi tittade på TVD så la sig hennes katt på mitt ben, den brukar tydligen inte göra så med nya människor så är lite stolt ;).  Sen skulle jag och Sandra hem och på väg till bussen så hade vi denna konversation:
Sandra: Vilket håll ska vi nu?
Jag: Höger
Sandra aha, dit? (och pekade åt höger)
Jag: jaa?? -.-
På bussen hade vi några andra roliga moment och Sandra kanske ska börja blogga också, eller hon ska lägga upp lite av det hon skriver på en blogg :) Hon berättade om en novell hon skrivit, den var riktigt spännade faktiskt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0