Liberalism

Hej,
just nu sitter jag i skolan och lär mig och liberalismen, fun.. Faktiskt lite ;) Är ju medlem i Luf (jag gillar vad de står och kämpar för).
Igår var jag på min första hemortsutbildning, det var kul :) det roligaste var nog att träffa alla, känner att det här kommer bli bra! Jag är även med i Stockholms/Södertörns SVKs unggrupp, det är ungefär som ett elevråd.
Efter samhällskunskapen har vi svenska sen är det lunch, nuggets med ris tror jag att det blir :) eller något liknande. Efter skolan blir det lite seriekollande, THE VAMPIRE DIARIES ( in my heart). Det är så himla bra, :) nu ska jag börja lyssna på läraren igen,
Igår när jag kom hem efter hemort
så stod den här i kylen, den la sig
bra i magen
pussohej

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0