vitabergsparken

Hej, kom precis hem från en supermysig! dag med johanna i stan, vi hade picknick i vitabergsparken och åt massor med gott (jordgubbar, marabou apelsin, Marbou cookies and cream och Fanta lemon, mums!) Igår var jag i stan tillsammans med sara och jag köpte skor till balen/skolavslutnigen så nu är min bal-outfit klar! yeey. Nu ska jag bara hitta en klänning till min sista skolavslutning i grundskolan, lite sorgligt :( men det ska bli jättekul att börja gymnasiumet! :) Ni får titta in på johannas blogg senare idag och se om bilderna från idag har kommit upp (www.jpics.blogg.se). Är det bara jag som inte kan länka eller byta "stil" på texten längre!!! Nu ska jag steke bacon till middagen, lägger upp bild på skorna senare ikväll. PUSS!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0