Wednesday

Hooola,
Idag har väl varit som vilken annan dag, lektioner, fler lektioner, lunch, lite fler lektioner :) Men idag på idrotten hade "vi" beeptest, jag var inte med eftersom jag har ont i knät... Bäst i våran klass var Jocke, congatz. Till lunch idag var det "tacos".. Det var konstigt kött med lite smak av tacokrydda, chips, bröd, grönsaker och cream fresh. Dt var väl OK, men imorgon blir det panpizza (vi har önskevecka :P) Imorgon är det aulaskoj :P men det betättar jag mer om imorgon, lycka till killar imorn! :) Nu ska jag forsätta att fösöka förstå vad som står i min spanskabok... Prov på fredag PUNKT,
puss på nosen
(måste tydligen pappa pannkakorna i köket en stund först, mamma ska bara kolla en grej)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0