torsdag

tjabba,
idag har det varit en skön dag i skolan, inga jobbiga lektioner mest bara sitta och lyssna. Idag hade vi även ämnen som slöjd och hkk, jag är snart klart med mitt plagg på slöjden!!! :D tjoho, hihi. Får se vad jag ska göra när jag är klar men min korsett. Eftersom jag skrev hkk ovan så tänkte jag berätta lite om det också. Idag på hkkn så bakade vi muffins, fast vi hade bikarbonat i halva smeten och vanligt bakpulver i den andra. Jag föredrar bakpulver ;P F.Y.I. så gillar jag inte min hemkunskapslärare... pia.. suck.

Imorgon är jag ledig!!! yeah. Det blir en fredag fylld med god mat, bra filmer, mkt annat gott och min vän ELLEN :D
jag och ellen hemma hos mig

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0