the day before london

truddelutt,
Idag har jag börjat packa mina saker inför resan imorn är nästan helt klar ska bara vänta på att några plagg ska torka (tvättat en hel del). Vissa saker kan jag inte packa ner fören imorgon, som t.ex. smink och andra saker man vill ha för att känna sif fräsch. För ett litet tag sedan så var jag nere i centrum och växlade pengar så nu är jag redo för att åka! :) Nu ska jag damsuga mitt rum så att jag har det gjort för senare i eftermiddag så ska jag träffa ellen och så ska vi titta på ett par skor till mig och kanske en klänning till ellen som vi ska ha på balen. btw jag beställde en klänning igår som jag kanske kommer ha på balen det bror på hur den sitter och så.. :)
pussilipuss

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0