S O L

tjenare,
Idag har inget speciellt hänt bara vanliga lektioner, Sara glömde sina nycklar i klassrummet, idrott (jag och sara och fått äran att sätta ihop skolan fottbollslag, tjejernas) Just nu sitter jag ute på balkongen och solar och försöker komme rpå några fördelar med helfabrikat.. Om någon har något tips har gärna av dig för jag måste skriva mins två sidor om för- och nackdelar.. Varför har vi alla stora och jobbiga uppgirfter nu (och alla är till fredag) KOMMER INTE ATT HINNA!!! :/ :/ :/ Får väl förtsätt snart, måste nara vänta på att Dennis har hämtat lite mat så han kan hjälpa mig att kommer på ngr för har hjärnsläpp.
xxxx

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0