i've got blue nails

tjubbaklubba,
kom nyss hem från stan :) Jag och ellen var inne på ett antal affärer men hittade inget till balen. Jag provade skorna jag ville ha till balen med de var för stora.... :( de var jättefina så det var synd. Jag köpte en sak i stan iaf, yoghurtglass :P Det har blivit som en tradition, hehe. Jag tog mellan med topping, choklad, hallon med smartis (h) det var superdupergott! Just ni sitter jag vid datorn och målat om mina naglar så nu är de blåa! kände för det :P Imorgon åker jag till london som ni troligen vet nu, så jag måste packa klart det sista nu som till exempel Datorn, laddaren (den måste med :P) ska även packa ner några tröjor så snart de har torkat :)
xx

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0