it's friday

halllå där,
Idag har det varit en väldigt lugn dag. Jag ställde klockan på 6, gick upp vid 7 :P Började titta på The vampire diaries vid 7.20 (åt och sminkade mig samtidigt). Sedan när det var slut så bytte jag om och sedan gick jag till skolan. Första lektionen var NOn, vi tittade på en film om kärnkraftverk. Sedan hade vi läs/information om Operation Dagsverke. Sedan åt vid en tidigt lunch (det blev pannkakor) eftersom vid halv 12 så skulle vi ha orientering, det gick väl helt ok tänker inte gå in på detaljer. Senare kom ellen hem till mig och jag visade min balklännig och så spelade vi kort och cluedo :) Nu sitter jag här främför datorn i sängen :) Imorgon blir det lite solande i Örby sedan ut med Sofia och några av hennes killkompis :)
byyyye
xx

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0