city

Tjabba,
Idag i skolan hade vi NP i engelska (läs- och hörförståelse). Det gick väl bra, men får se vad resultet blev senare i vår. Efter skolan åkte jag och ellen in till stan och gick i affärer, provade massor med kläder (både fina och mindre fina) vi köpte även yoghurtglass (Jordgubb, melon och pecan-kola, GOTT!) Me like very much <3 :P För någon timme sedan kom jag hem från träningen, det gick både bra och dåligt... Mitt knä gjorde ont ibland, vet inte vad som är felet... Har bara jätteont PUNKT Till middag blev det TACOS, tjoho. JUUUSTE tittade på det nya vampite diaries avsnitten idag!! längtat efter det och nu har det börjat igen, i'm loving it! Det är sååå underbart, och i det nya avsnitten får man de Damon/Ian utan tröja! Inget man säger nej till , hehehehhehehhehe. ;) Nu ska jag väl nörda lite framför youtube, men jag måste även duscha och packa inför morgondagen ( ska på tkd-läger och sedan ska vi till the landställe :P)
PUSSSSSSS
Carro fyller 18 i år och idag fick hon såpbubblor av pappa :P

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0