skridskor

Idag var jag nere i centrum och shoppade lite :) Jag kom hem med en kofta, en tröja, ett skärp och en ansiktsmask, allt från H&M :) Jag var i stan igår med Ellen och shoppade, jag köpte ett par strumpbyxor, en tröja från monki och en tröja från H&M OCH sist men inte minst ringar till Ellen i julklapp (bättre sent än aldrig) :P Ellen köpte 3 tröjor från monki (tror det var 3 i alla fall) hehe. Kan visa bilder på mina inköp imorgon.

Imorgon blir det skridsko åkning med Ellen och senare så ska hon kolla på min träning och sen blir det SLEEPOVER, kuligt. Nu ska jag titta lite på simpsons och sedan får jag se vad jag gör resten av kvällen,

Bye


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0