prosit

hejhej, nu är man sjuk IGEN.. :( Men jag börjar må lite bättre iallafall, så får se om jag går till skolan eller inte imorn. Det är ju snart lov och man vill ju hinna träffa klasskamraterna lite innan det, eftersom jag troligen inte kommer träffa de flesta under lovet. ;P

Idag vaknade jag vid först vid halv 7, men gick sedan och la mig igen eftersom jag inte mådde så bra och jag sov ända till klockan 2. Sedan gjorde man våfflor och ett såndant klant ärsel som man är så brände jag mig på fingrarna, det var inte så sköööönt men men sådant händer ibland :D

bye,


inte långt kvar till jul nu :D (men firar jul med mamma på lördag, :D)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0